Odata ce te-ai hotarat asupra produselor pe care le doresti, model, masura, culoare etc, acesta se va adauga in cosul de cumparaturi prin apasarea butonului “Adauga in cos”. Dupa adaugarea produsului in cos o fereastra laterala cu cosul va aparea din partea dreapta si in partea de jos puteti continua cu butonul de “Finalizare”. Suma totala din cos trebuie sa fie de 100 de lei pentru a putea finaliza comanda. (fara costul de impachetare sau transport).  Pentru voucherele cadou suma totala care include reducerea nu trebuie sa fie mai mica de 100 de lei.

Daca se alege “Finalizare”, se va face trimiterea in pagina de finalizare comanda. Urmatorul pas este trimiterea comenzii, crearea unui cont nu este obligatoriu insa prin crearea unui cont vei putea plasa comenzi mai usor si rapid, vei putea fi la curent cu statusul comenzii plasate si vei putea vedea istoricul comenzilor.

Pentru a putea finaliza comanda, vom avea nevoie de datele tale personale pentru facturare si datele de contact pentru livrare. Campurile marcate cu * sunt obligatorii. Se vor citi Termenii si Conditiile, cu care e necesar sa fii de acord inainte de trimiterea comenzii. Ultimul pas reprezinta confirmarea comenzii. Dupa acest pas, comanda ta este procesata, o colega din departamentul Vanzari va reveni in cel mai scurt timp pentru confirmarea zilei de livrare. Daca se intampina orice dificultati nu evita sa ne contactezi. Comanda se poate plasa si telefonic. Detalii despre livrare gasesti in pagina “Livrare si Retur” .

REZERVAREA PRODUSELOR

In cazul unei rezervari se plaseaza comanda online, iar la “Note comandă” se va trece ziua in care se va dori livrarea (dar nu mai mult de 14 zile de la data plasarii comenzii). Noi pregatim coletul, il depozitam pana in data respectiva si contactam clientul inainte de livrare pentru confirmare. Pana in momentul livrarii,  putem modifica / adauga / anula comanda. Clientul trebuie sa anunte modificarea coletului telefonic la : 0739 469 951,  inainte cu cel putin o zi de data livrarii.

IMPORTANT – Comenzile in curs de procesare, de pe o zi pe alta au prioritate! Daca stocul se lichideaza pana la data rezervarii, vom anunta clientul in cel mai scurt timp posibil despre anularea comenzii rezervate. Daca se doreste rezervarea 100% a comenzii, aceasta se va plati integral in avans, prin transfer bancar in contul societatii.

Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita consiliere suplimentara la telefon  0739 469 951 sau ne puteti scrie pe adresa contact@merrymusic.ro